Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#45482Klamave oznaceni slevneneho zbozi, odmitnuti zbozi vymenit

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2020, před 4 lety

Jakub Vojta

Znění stížnosti

Zbozi Bozkov Republica 0.5 l bylo oznaceno zlutou cenovkou znacici akci a umisteno hned vedle Bozkov Republica 0.7 l, ktery byl skutecne v akci.

Oba produkty byly za stejnou cenu, 319.90 Kc.

Clen rodiny povereny nakupem omylem zakoupil 0.5 l. Snad kvuli tomu, ze se cast 0.5 l lahvi dostala do casti regalu pro 0.7 l lahve.

Kdyz jsem ten samy den vecer pozadoval vraceni/vymenu zbozi, nebylo mi vyhoveno. Mel jsem za sebou tezky den v praci a nejsem spokojeny s timto zaverem.

Adresa: Antonína Slavíčka 892/1, Svitavy, Svitavy Telefon: 461 530 205GPS: N49° 45' 10.8" E16° 28' 41.52"

9.10. 2020


Požadované řešení

Lepe kontrolovat chyby pracovniku oznacujici slevy. Oddelit prostor v regalu, aby nedochazelo k promichani zlevneneho a nezlevneho zbozi. Umoznit vymenu/vraceni i tohoto typu zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2020 12:44, před 4 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2020 11:47, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2020 19:44, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.11.2020 21:05, před 4 lety


Jakub Vojta

Hodnocení:

Komentář: Dobry den, zalezitost byla vyrizena k me spokojenosti. Dekuji a s pozdravem, J. V.