Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45486Vymazavanie topovanych inzeratov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2020, před 4 lety

Milan Kolibár

Znění stížnosti

Vymazany inzerat z jedneho telefonneho cisla. Po ukonceni topovania.
Po zadani inzeratu z ineho tel.cisla a zadani topovania znova bezdovodne vymazany inzerat.
Drze spravanie zamestnanca v komunikacii.
Este ze pan Smicka nevlastni hotel. Mohlo by sa stať ze po prichode na dovolenku a jej uhrade Vas rano zamestnanec vyrazi bez dovodu.
Zdovodnenie vymazu nepodal ich zamestnanec ziadne.


Požadované řešení

Reakciou by malo byt do buducna upozornenie ako inzerat konkretne porusuje pravidla, alebo co ma ktosi za problem. Ja netusim dovod postupu "Bazosu". Vyssie som to prirovnal k hotelu. Asi keby som zaparkoval na vyhradenom mieste tak ma upozornia. Ja netusim ci to vobec tato spolocnost pochopi. Podla doteeajsich skusenosti nie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2020 15:58, před 4 lety

Dle bodu 10. Podmínek využívání služeb serveru Bazos.sk (https://www.bazos.sk/podmienky.php), "Prevádzkovateľ nezodpovedá za činnosť užívateľov služieb Bazos.sk ani za spôsob akým služby Bazos.sk využívajú. Správca nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné zneužitie služieb serveru užívateľmi či tretími osobami. "

Zároveň bod 5 stanovuje: "Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát pokiaľ je inzerát vložený do nesprávnej sekcie s ohľadom na text inzerátu alebo inzerát budí dojem, že užívateľom je iná právnická alebo fyzická osoba. Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát aj pri podozrení, že inzerát odporuje podmienkam Bazos.sk."

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 13:22, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.