Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45493Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2020, před 4 lety

Norbert Tlustý

Znění stížnosti

Objednal jsem zboží u firmy NanoSafe.cz, dceřiné společnosti Viralio s.r.o.. Platba převodem předem na uvedený účet byla podmínkou zaslání zboží. Po přijetí platby firma přestala komunikovat. Zaplacená částka činí 1366,- Kč. Byla uhrazena 12. 9.


Produkt

Objednáno: 2ks Nano respirátor BreaSAFE® ANTI-COVID-19 a 2ks 100% PURE Dezinfekce na roušky a respirátory ve spreji – 100ml


Požadované řešení

Dodání zboží nebo vrácení uhrazené částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2020 23:54, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2020 10:15, před 4 lety

Spotřebitel nám zaslal následující sdělení: "Zkusil jsem totožné zboží objednat znovu. Zvolil jsem platbu převodem. Se zaplacením faktury jsem čekal. Nikdo mě ze společnosti nekontaktoval, abych fakturu uhradil, ale původní - první objednávka se dostala do popředí a dnes by bylo zboží zasláno."

Spotřebitel tedy označuje případ jako vyřešený, nicméně s tím, že od společnosti si už nic objednávat nebude.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2020 10:15, před 4 lety


Norbert Tlustý

Hodnocení: