Společnost


ORDICZECH, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#45497Dvojí kvalita zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2020, před 4 lety

Helena Jezkova

Znění stížnosti

Pred 14 dny jsme si s mamkou vyzkousely v rakouskem Orsay bundu. Jelikoz jsem clen Orsay v CR, rozhodla jsem se ji objednat z e-shopu za lepsi cenu. Jake bylo prekvapeni, ze prisla sice designove stejna bunda, ale asi 10x tenci nez za v Rakousku. Puvodni cena na eshopu i design bundy uplne stejny


Požadované řešení

No, bylo by fajn s timhle firmu verejne konfrontovat. Je to jasne - Cechum posilaji sunty za stejnou cenu, v Rakousku uplne jina kvalita.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2020 15:40, před 4 lety

Pokud nemá věc vlastnosti, které si mezi sebou strany smluvily, může se jednat o vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 sb., občanský zákoník. Pokud byla nabízena bunda v jiném provedení, než v jakém byla dodána, bylo by to možné považovat za vadu.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.

Kromě toho platí, že od smlouvy uzavřené na dálku lze v souladu s § 1829 občanského zákoníku odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud není spotřebitelka spokojena s provedením, avšak nedomnívá se, že by došlo k pochybení zakládající nárok na reklamaci, může využít právě tento institut odstoupení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2021 19:32, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.