Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 23.9. jsem prostřednictvím objednávkového formuláře na stránkách www.nanosafe.cz, jejichž provozovatelem je Viralio, s.r.o, objednal zboží.
Na základě e-mailu potvrzujícího přijetí objednávky, včetně její rekapitulace, ceny a pokynů k úhradě, jsem uhradil stanovenou cenu, dle pokynů, dne 24.9.2020.
Dne 25. 9 2020 jsem obdržel e-mail, že objednávka je zpracovávána.
Dle obchodních podmínek čl. 4., uvedených na stránkách dodavatele, je doba dodání u zboží skladem (což bylo uváděno v masivní inzerci na internetu) obvykle 2 pracovní dny.
Dne 5.10.2020 jsem dotazoval dodání na uvedeném kontaktu info@nanosafe.cz – bez odpovědi.
Na stránkách NanoSafe.cz dodavatel neuvádí žádný telefonní kontakt. Jelikož ale provozuje nejméně dva další prodejní weby (ochrannerousky.cz a styloverousky.cz, našel jsem na jednom z nich telefon.
Hovor však hned spadne do schránky, která hlásí, že je přeplněná a další vzkaz nelze nahrát.
Sada 3ks Nano respirátor BreaSAFE® ANTI-COVID-19 2 1898Kč 100% PURE Dezinfekce na roušky a respirátory ve spreji – 100ml 1 229Kč Mezisoučet: 2127Kč Doprava: 80Kč prostřednictvím GLS-CZ Platební metoda: Bankovním převodem (ZDARMA) Cena celkem: 2207Kč (včetně 383Kč DPH)
Dodání zboží, nebo vrácení peněz (zpět na účet, ze kterého byly poskytnuty).
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitel nám zaslal následující doplnění stížnosti:
Dne 12.10 jsem zaslal dodavateli na mail druhou urgenci, výzvu k plnění smlouvy, poskytl mu dodatečnou dobu dodání do 19.10 a informoval ho, že pokud lhůta nebude splněna, věc bude řešena právní cestou.
Dnes, 20.10. zboží bylo dodáno. Nevím, podle jakého klíče dodavatel plní své závazky, v mém případě to vypadá, že stačilo trochu přitvrdit v komunikaci.
S pozdravem
Jan Tahal
Na základě vyjádření spotřebitele stížnost tedy uzavíráme.