Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ve vašem obchodě nakupuju poměrně často.Proto jsem byla velice nemile překvapena, že mi prodavačka při posledním nákupu odmítla načíst kartu z mobilu.
Jeden z mnoha důvodů,jsme uvítala aplikaci do mobilu.Slevových kartiček je opravdu tak hodně, že se mi nevešli do peněženky, nehledě na hledání příslušné kartičky při placení.Nepříjemné pro mě i pro prodavačku a ostatní zákazníkY za mnou.
Můžete mi prosím vysvětlit, proč nemůžu využívat vaší karty v mobilní aplikaciv telefonu,které jsou právě jen na jméno určitého člověka, oproti kartičkám, se kterými se dá manipulovat?
Vracíme se snad na stromy?
Nehorázné!!
Raději si dojedu na nákup do Baumaxu.
díky
slevové karty
povolit karty v mobilním telefonu
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu. S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami
Hezký den,
zákazník byl seznámen s podmínkami věrnostního programu.
Věrnostní karty bohužel nepřijímáme nahrané v mobilním telefonu.
S pozdravem
Za UNI HOBBY, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.