Společnost


Luboš Kosinka

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45509Ignorace ze strany Eoshop - termín dodání namísto 3-6 týdnů, je to 13 týdnů a skříň stále nikde

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2020, před 4 lety

Kateřina Studentová

Znění stížnosti

Po objednání byla určena doba dodání na 3-6 týdnů. Skříň Arkos Rumba 200 jsme objednali 17.07.2020. Paní B. F. (zák. servis) vzala v potaz můj požadavek na barevnou kombinaci, telefonicky mne kontaktovala a dohodly jsme se. Chtěla jsem písemně potvrdit změnu barev včetně termínu dodání, abych mohla ještě zajistit drobnou následnou úpravu skříně u truhláře. Potvrzení změny jsem obdržela 21.07.2020 i s poznámkou, že nelze skříň uhradit na účet a budeme ji muset zaplatit v hotovosti při převzetí (termín 3-6 týdnů však paní nijak prý neurychlí..) Protože jsme se na skříň těšili a hlavně ji potřebujeme, snažila jsem se telefonicky občas připomenout, že na dodávku spěcháme a zda by paní nemohla termín prověřit. Vždy mi prověření slíbila, ale nikdy se nazpět s informací neozvala! Tak jsem začala psát na info@e-oshop a žádat o informace písemně. Bohužel i přes mých 12 písemných a dalších x telefonických urgencí mám pouze slib od 3 dam (dvou paní F. a jedné z reklamací, kam jsem se dovolala - všechny slibují, že dají vědět a nic!) Už nevím, jak se mám dostat k odpovědi, kdy naši skříň dostaneme z výroby, a tak jsem zvolila prostě recenzi skrze Heureku. S takovým jednáním/nejednáním jsem se opravdu ještě nikdy nikde nesetkala.
Je mi to líto, ale tento obchod nemůžu nikomu doporučit. I přes velký výběr, který mne zprvu oslovil. Neobjednávejte si tam nikdo nic, neřeknou Vám, kdy to přijde a dopadnete jako my. Přestěhujete si věci na chodbu a budete se přeplněným igelitkám s otazníkem 13 týdnů na té chodbě vyhýbat a "aktivně" čekat, jestli se Vám skutečně někdo z eoshopu ozve. No, a pak vymyslíte, že situaci zveřejníte a budete tím alespoň varovat druhé .... A třeba se Vám dostane alespoň nějaké odpovědi..


Produkt

Ignorace jakékoliv prosby na zjištění termínu dodání


Požadované řešení

Prostá odpověď se skutečným termínem dodání, abychom mohli naplánovat následnou drobnou úpravu od truhláře. Možná omluva, sleva za nedodržení podmínek?.. Namísto 3-6 týdnů již uplynulo týdnů 13 a zboží ještě nemáme....?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2020 13:36, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2020 11:33, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.