Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#45512Neoprávněné účtování za premiové SMS - službu jsem si neobjednala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 39 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2020, před 4 lety

Kateřina Mocová

Znění stížnosti

Číslo 42090303099 mi účtuje po 3 měs zasílání premiových SMS, á99 Kč, na služební telefon. Službu jsem si neobjednala, žádné SMS mi nechodí, k placení mobil téměř nevyužívám. Dle doporučení operátora 4209030399 jsem volala na linku 800 210 280, hovory nepřijímají jen mají hlasovou schránku. Obávám se, že je to jen další podvod a hovor nechci opakovat. Operátor na této lince mluví velmi špatně česky.
Chci reklamovat platby za 13 SMS. Pro další měsíce jsem požádala poskytovatele o zablokování zasílání z tohoto čísla.


Požadované řešení

Požaduji vrátit neoprávněně vyúčtované platby za 13 SMS.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2020 13:03, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.