Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Obdržel jsem od společnosti platební upomínku.
dne 5.10.2020 byla na Vaši adresu zaslaná upomínka k platbě za níže uvedené členství.
Dne 8.9.2020 bylo Vaše předplatné pod emailovou adresou paveldurica@seznam.cz, které bylo zakoupeno dne 7.3.2020 na www.newhoney.cz, automaticky obnoveno na 6 měsíců.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 6-měsíců VIP členství
IP-adresa: 80.95.103.248
Forma úhrady: Platební kartou
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 8.9.2020 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 2 394,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 0,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 394,00 CZK.Převeďte prosím sumu ve výši 2 394,00 CZK nejpozději do 18.10.2020, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
Příjemce:
IBAN:
BIC:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:
Interdate S.A.
DE32700202700015080834
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 394,00 CZK
CZ-2020-09-08-202301948-EROVIE-DN
UNICREDIT BANK AG
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D–80333 Mnichov, Německo
V případě, že platba nebude z Vaší strany realizovaná, bude případ předán společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
Mějte prosím na paměti, že prostřednictvím IP adresy, pod kterou byla Vaše platba evidovaná (80.95.103.248), je možné provést dohledání fyzické adresy a následně zahájit řízení v souvislosti s vymáháním dluhu.
Ujistěte se prosím, že bude v zájmu zabránění navýšení dlužné sumy o poplatky vymáhací společnosti Vaše platba přijata do data 18.10.2020.
Jakmile bude plná výše platby z naší strany přijata, bude případ uzavřen a přístup k Vašemu prémiovému členství bude obnoven.
Pro více informací viz prosím Často kladené dotazy, uvedené níže.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte odpovědí přímo na tento email na adrese collections@interdatesa.com spolu s uvedením Vašeho Referenčního čísla v předmětu zprávy a textem původní zprávy od nás.
S pozdravem,
Andreas Schneider
Management pohledávek New Honey
_____________________________________________
Interdate S.A.
13 rue du Commerce –L-1351 Luxembourg – Luxembourg
Email: collections@interdatesa.com
_____________________________________________
Děkuji za pomoc
S pozdravem
Ukončení členství.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat. Závazek v logice výše uvedeného by tak skončil uplynutím původně sjednané doby a nebylo by možné po spotřebiteli požadovat poplatek spojený s automatickou prolongací. Přesto doporučujeme spotřebitel z preventivních důvodů závazek (navíc i) vypovědět.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem. Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den, prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště. Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.