Společnost


Canal + Luxembourg S.à r.l. (dříve UPC DTH S.à r.l.)

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#45520Neoprávněná pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2020, před 4 lety

Vladimír Loutocký

Znění stížnosti

po zdražení na 244.-kč jsem u banky zadal zvýšení inkasa na 244.-kč.Z neznámého důvodu k inkasu nedošlo 2x(asi požadovali větší částku).Nyní chtějí za nezaplacení zaplatit i pokutu 25.-kč.I když jsem vše vysvětlil a částku za 2 měsíce zaplatil (488.-kč),tak mi vyhrožují mailem i SMS, že musím zaplatit. Toto NEinkaso bylo v minulosti také a pokuty a handrkování se.. Nechápu pracovníky, že neuznávají své chyby a domáhají se pokut.


Produkt

satelitní TV - FreeSat


Požadované řešení

Zjistit kolik chtěli po bance inkasovat,když tato inkaso odmítla.Banka měla povoleno částku 244.-kč. Omluvu !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2020 16:23, před 4 lety

Co se týče případné smluvní pokuty při ukončení závazku, dle nálezu Ústavního soudu, sp. zn. I. ÚS 3512/11, platí, že v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné. Klíčové pro povinnost uhradit smluvní pokutu, pravděpodobně sjednanou pro případ prodlením s platbou je proto skutečnost, kde byla ve smlouvě obsažena - zda pouze v obchodních podmínkách, anebo ve smlouvě samotné (listina, na níž spotřebitel připojuje svůj podpis, resp. registrační formulář, který spotřebitel potvrzuje).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 10:20, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.