Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
dne 24.9.2020 jsme si vyřídili zapojení televize a internetu (UPC 150)
Dostali jsme již 3 termíny, ze kterych se technik buď omluvil nebo se nedostavil vůbec.
Mluvili jsme s 3 operátory. Zkoušel jsem volat, psát email i komunikovat přes facebook. Ale vždy odpověď, že předají stížnost servisní firmě, která poté přímo zkontaktuje majitelku smlouvy.
Vzhledem k tomu, že nevím, kdo je servisní firma UPC Olomouc nemám jak se dál s někým kompetentním spojit.
Zapojení televize a pevného internetu UPC
Zapojení UPC služeb na smluvní adrese
|
Tweet |
Pokud byla dohodnuta instalace či úprava zařízení, potom platí, že dohodnuté termíny by měly být ze strany společnosti dodrženy.
Dobrý den, pane Čížku,
zjistila jsem, že už jste nám Vaši stížnost poslal e-mailem a evidujeme ji pod číslem 368966. Celou záležitost důkladně prověříme a odpovíme Vám v zákonné lhůtě 30 dnů.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dnes se technik dostavil a provedl instalaci. Nevím, zda se jedná o shodu nebo výsledek stížnosti, každopádně děkuji za vyjádření a uzavírám.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.