Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#45523Instalace UPC internetu neprovedena dodavatelem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2020, před 4 lety

Jiří Čížek

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 24.9.2020 jsme si vyřídili zapojení televize a internetu (UPC 150)
Dostali jsme již 3 termíny, ze kterych se technik buď omluvil nebo se nedostavil vůbec.

Mluvili jsme s 3 operátory. Zkoušel jsem volat, psát email i komunikovat přes facebook. Ale vždy odpověď, že předají stížnost servisní firmě, která poté přímo zkontaktuje majitelku smlouvy.

Vzhledem k tomu, že nevím, kdo je servisní firma UPC Olomouc nemám jak se dál s někým kompetentním spojit.


Produkt

Zapojení televize a pevného internetu UPC


Požadované řešení

Zapojení UPC služeb na smluvní adrese


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2020 08:43, před 4 lety

Pokud byla dohodnuta instalace či úprava zařízení, potom platí, že dohodnuté termíny by měly být ze strany společnosti dodrženy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2020 08:47, před 4 lety

Dobrý den, pane Čížku,
zjistila jsem, že už jste nám Vaši stížnost poslal e-mailem a evidujeme ji pod číslem 368966. Celou záležitost důkladně prověříme a odpovíme Vám v zákonné lhůtě 30 dnů.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.10.2020 15:46, před 4 lety


Jiří Čížek

Dnes se technik dostavil a provedl instalaci. Nevím, zda se jedná o shodu nebo výsledek stížnosti, každopádně děkuji za vyjádření a uzavírám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 10:50, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.