Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#45525Zamítnutá reklamace hodinek Huawei Watch GT2 - závada se neprojevila

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2020, před 4 lety

Jakub Alexa

Znění stížnosti

Reklamace sportovních hodinek Huawei Watch GT2, které ukazují velmi často nesmyslné hodnoty srdečního tepu a nejsou tedy použitelné ani na různá cvičení, běh a tréninky dle tepu přímo v hodinkách, byla zamítnuta z důvodu, že závada se neprojevila. Už před reklamací jsem řešil přímo s podporou Huawei, nepomohl opakovaný reset hodinek apod.


Produkt

Huawei Watch GT2 46mm


Požadované řešení

V tuto chvíli už pouze vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2020 08:01, před 4 lety

Pokud prodávající tvrdí, že se závada neprojevila, doporučujeme při přebírání věci z reklamace spotřebiteli ihned na místě ověřit si náležité fungování věci, pokud by byla však reklamace byla znovu zamítnuta prodejcem a v souladu se zákonem náležitě odůvodněna, doporučujeme zaznamenat na vystavený reklamační protokol svůj nesouhlas. Následně je vhodné vyhledat soudního znalce z oboru a reklamovanou vadu výrobku s ním zkonzultovat a případně si nechat vyhotovit znalecký posudek. Seznam znalců je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem je vhodné se předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení.

Vyjde-li takto podaný znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, bude prokázáno, že reklamace je důvodná. V takovém případě je značným způsobem posílena důkazní pozice spotřebitele, který se může znovu obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat k úhradě po prodejci jako účelně vynaložený náklad spojený s oprávněnou reklamací, jakož i další náklady spojené s uplatněním této reklamace (jízdné, poštovné). Pro případné občanskoprávní řízení ve věci této reklamace by měl spotřebitel silné důkazní postavení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, popřípadě řešit spor soudní cestou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2020 15:07, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za Vaši zprávu.

V tomto případě bohužel není uvedena reference, tedy číslo faktury, objednávky nebo alespoň reklamace. Bohužel tedy nemohu ověřit přesnější informace, nicméně u reklamací se vždy řídíme stanoviskem autorizovaného servisu, který reklamaci a zboží posuzuje. Pokud servis neshledal u zboží reklamovanou závadu, nemáme důvod toto vyjádření rozporovat, a zákazníkovi bychom doporučili to samé co vy, tedy posouzení prostřednictvím soudního znalce. Pokud zákazník donese znalecký posudek, projevíme samozřejmě plnou součinnost pro dořešení této reklamace.

S přáním hezkého dne,
Martin Horník,
Customer care specialist

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2020 12:29, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost nějaký referenční údaj za účelem řešení věci doplnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2020 12:40, před 4 lety


Jakub Alexa

Hodnocení:

Komentář: Alza.cz v mezičase reagovala na mou soukromou zprávu a reklamaci ještě jednou prověřila a uznala. Děkuji.