Společnost


Partex Global GmbH

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45526Reklamace dílu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2020, před 4 lety

Jiří Urbánek

Znění stížnosti

Prodejce zaslal vadný díl, tak jsme chtěli díl reklamovat. Prodejce požadoval nafocení dílu i s krabičkou dílu, aby začal reklamaci vůbec řešit. Po doložení těchto fotek svolil abychom na své náklady díl zaslali do Německa, i když jsme objednávali z českého e-shopu: https://m.automobilovedily24.cz
To jsme udělali, nicméně po obdržení dílu nám zaslali odpověď: Zaslany dil je poskozen a urcite byl montovan, tim padem nemuzeme ho dat do prodeje. Muzeme ten dil vratit zpet na vasi naklady nebo dil znicit.
Je pravdou, že díl byl namontovaný, jinak bychom nezjistili, že je nefunkční.
Prosím vyhněte se tomuto prodejci. Jedná se o neseriózní chování.


Produkt

Odpor vnitřní tlakový ventilátor Jeep Grand Cherokee WJ WG č. dílu: 95SKV077


Požadované řešení

Požadujeme vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2020 09:47, před 4 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Německu, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.11.2020 11:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.