Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
13.8. jsem si zakládal VIP členství na pouzejednanoc.cz ... službu jsem chtěl využívat pouze na jeden měsíc jak bylo klamně nabízeno za 499.Bohužel částka je mi strhávána z karty každý měsíc.Profil jsem zrušil.A poslal na jejich support ...support@datingcustomercare.com... výpoveď placeného předplatného... přišlo mi zatím pouze toto....
##- Napište prosím svůj požadavek nad tento řádek -##
Tvůj požadavek byl přijat (č. 607156), zpracujeme jej tak rychle, jak jen to bude možné. Avšak vzhledem ke zvýšenému objemu požadavků to může pár dní trvat. Prosíme Tě o strpení a děkujeme Ti za porzumění.
Naše pracovní doba je pondělí - pátek od 8:00 do 17:00 h.
Zkontroluj vždy emaily i ve složce nevyžádaná pošta (spam).
S pozdravem,
Tvůj Support-Team
Tento e-mail je služba z účtu Support. Doručil software Zendesk
Bojím se o další stržení mohu si kartu zablokovat ??? nebo musím povinně ještě něco doplatit ??? poslední stržení dnes 13.10
děkuji
pouzejednanoc.cz
zrušení opakovaného strhávání peněz z karty
|
Tweet |
Pokud spotřebitel vypověděl smluvní závazek, který byl mezi ním a společností Dateyard, AG, pak společnost nemá oprávnění požadovat po spotřebiteli poplatky za období, které následuje po účinnosti výpovědi. Pouhé smazání účtu není výpovědí závazku. Smazáním účtu se spotřebitel pouze připraví o přístup k obsahu webových stránek.
Pokud spotřebitel závazek výpovědí neukončil, doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti ve smyslu ustanovení § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné. Bylo by proto patrně možné namítat neplatnost smlouvy, a tudíž i neoprávněné strhávání poplatků.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.