Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Také jsem 6.10. 2020 objednala dárek pro svou sestru k narozeninám, kdy zboží bylo dle e-shopu skladem s doručením 3-5 dnů po připsání částky na účet.
Kontakt uvedený v kontaktech na stránkách je neexistující číslo, na zprávy nikdo nereaguje a chat je permanentně offline.
Platbu jsem poslala ihned po vytvoření objednávky okamžitým převodem, tzn. ten den byla částka zaplacena na jejich účet.
Od minulého týdne však se mnou nikdo nekomunikuje.
Dnes jsem požádala písemně o vrácení peněz s tím, že odstupuji od objednávky, tak čekám, kdy se se mnou bude někdo bavit.
Samozřejmě je to moje chyba, že jsem si prvně nepřečetla recenze, jinak bych zde už nenakoupila.
Objednávat zde rozhodně nikomu nedoporučuji a čekám, jak se k mé objednávce postaví.
Hodinky pro zdravotní sestry
Obchod by měl komunikovat se zákazníky. Napsat jak to s objednávkou vypadá, případně mít alespoň nějakou možnost, aby mohl zákazník s obchodem komunikovat. Buďto posílám zboží nebo neberu objednávky.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (odstoupit od smlouvy lze i před doručením zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Tímto žádáme podnikatelku, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Podnikatelka nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.