Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#45535COMGate Payments, a.s.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2020, před 4 lety

Ivana Moudrá

Znění stížnosti

Dobrý den, za období od 12. 9. 2020 - 11. 10. 2020 za mobilní číslo 606187449 mi bylo naúčtováno 8x 99Kč. A to 3x z čísla 90003099 vedené jako ComGate Payments, a.s. a 5x z čísla 90309099 opět vedené pod ComGate Payments, a.s.. U svého operátora jsem si nechala zablokovat platby přes internet. O nic podobného jsem nežádala, žádné předplatné neobjednávala a současně jsem také nikomu nepůjčovala svůj telefon. Vůbec nevím, jak se dostali k mému číslu. Podávám tímto stížnost a žádám o vrácení zaplacené částky 792Kč. Děkuji s pozdravem Ivana Moudrá


Produkt

90309099 a 90003099


Požadované řešení

vrácení zaplacené částky 792Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 14:18, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.