Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.7.2014 jsem na internetu objednala zboží – 1 balení zelené kávy (270 tablet) za cenu 950,- Kč a hned ten den jsem tuto částku uhradila.
Dne 4.8.2014 jsem se dotazovala, kdy zboží obdržím, odpověď - zašlete prosím číslo účtu a částku Vám vrátíme. Tentýž den jsem odeslala číslo mého účtu. Dne 11.8.2014 mi přišel e-mail, že částka byla dnes odeslána, ale ta dosud nedorazila, je to již 2 měsíce. Dne 17.9.2014 a 4.10.2014 jsem psala další urgence, byly již bez reakcí. Dosud jsem neobdržela ani zboží ani zpět peníze. Prosím o radu, jak mám dále postupovat. Kromě e-mailové adresy nemám žádný jiný kontakt. Jejich webové stránky již neexistují, hláška: Web www.eshop-rychle.cz/www-zelenakavavakci-cz neni v soucasne dobe funkcni.
Veškerou e-mailovou korespondenci mohu doložit.
Jsem již druhým rokem předplatitelkou Vašeho časopisu dTest a pomoc žádám poprvé. Předem děkuji za pomoc.
Green coffee bean 270 tablet - zelená káva (006), množství 1 ks, celkem 999,- Kč, sleva 5% - 49,95 Kč, cena po slevě 950,- Kč; Platba bankovním převodem - DOPRAVA ZDARMA 6101003902 / 8040; číslo objednávky: 2018151 ze dne: 24.7.2014, 18:35 hod., za dodavatele Eliška Grossmannová
Požaduji vrátit peníze zpět na můj účet.
|
Tweet |
Pokud společnost zboží nedodala, ocitla se v prodlení a spotřebitelka má nyní právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku. E-mail, který spotřebitelka obdržela týkající se vrácení peněz lze také brát jako nárvh na zánik smlouvy, který spotřebitelka přijala zasláním svého účtu.
Praktický problém nastane s vymáháním práva v případě, kdy společnost nesplní svůj závazek dobrovolně, protože spotřebitelka nezná identifikační údaje svého smluvního partnera a není tedy vůči komu podat žalobu.
Pokud by bylo poškozených více, je možné zvážit podání trestního oznámení na neznámého pachatele.