Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.3.2020 jsem zaplatil za objednané zboží, které jsem nedostal.
28.4.2020 jsem zboží e- mailem urgoval- bez reakce
8.4.2020- jsme opět e- mailem odstoupil od smlouvy, bez odezvy.
zboží: antibakteriální gel, ústní roušky, antibakteriální sprej celkem za 2 420 Kč.
viz výše
Můj návrh upřednostňuje vrácení peněz, v druhé variantě dodat zboží se slevou.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil bez udání důvodu před převzetím zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi všechny peněžní prostředky, které od něho přijal, a to ve lhůtě 14 dní od odstoupení od smlouvy. Pokud tak neučiní, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.