Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45548Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2020, před 4 lety

TOMÁŠ ČERNICH

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 28.9. 2020 podaval obchodní partner v Rakousku balík s rostlinami a to zrychlený aby rostliny nepřišly k ujmě.

data: Pošta: 4770 Andorf, 280920,
Balení č. CA477062427AT.

V průběhu jsem začal zjištovat, kde se balíček nachází operátor ppl mi řekl že pod tímto číslem žádná zásilka neexistuje, proto jsem psal znovu do Rakouska. Přišla odpověď.8.řijna 2020

Dobrý den, pane Cernich!
Balíček CA477062427AT je uložen na poště „Jaku Trade Vodarenska 219 27501 Melnik 1“. Kontaktujte tuto kancelář.
Nemohl jsem zjistit, proč dodávka nefungovala.
Bohužel uběhla dlouhá doba. Doufám, že to teď funguje. Prosím, dejte mi zprávu.
V pátek 9.řijna jsem balik vyzvedl v Jaku, proč ho nikdo nedoručil popř. nedal mi vědět že je v uložence Jaku. byl připraven na odeslání zpět. Rostliny to samozřejmě ve větší míře nepřežily. Toto se stalo opakovaně.
31 srpna odesláno z Rakouska
odpověd: 24.8.2020
Dobrý den, pane Cernich!
Dnes se balíček s rostlinami, který jsem poslal na 010920 na adresu: Tomáš ČERNICH, Matěje Kopeckého 2548, MĚLNÍK 27601 ČESKÁ REPUBLIKA, bohužel vrátil. Nedozvěděl jsem se proč. Teď musím Reisera vyhodit. Moc špatné.....


Produkt

rostliny podléhající zkáze při delším skladování ve tmě a při pokojové teplotě bez zalití. proto byly balíky posílány zrychlenou přepravou.


Požadované řešení

žádám kompenzaci každý balík jsem platil 30 eu
obchodní partner po mě požaduje platbu, díky přepravní společnosti PPL jsem přišel nejen o cenné kultivary rostlin ale jsště jsem v mínusu 60 eu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2020 17:37, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 13:06, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.