Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#4555Poznávací zájezd do Turecka v termínu 10.10.2014-17.10.2014 wowtravel, zaplacený v únoru Zapakatel (2 poukazy)a nerealizovaný

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2014, před 10 lety

Milena Varvařovská

Znění stížnosti

V únoru 2014 jsem zakoupila prostřednictvím Zapakatel.cz 2poukazy po 3489 kč na poznávací zájezd do Turecka v termínu 10.10.2014-17.10.2014.Zapakatel mi potvrdil přijetí platby již 13. února 2014.V 24.02.2014 e-mailem potvrdila cestovka naši registraci a ujistila mě,po mém dotazu na problémy se zapakatel.cz,že je vše v pořádku a že se zájezd uskuteční.Dnes mi německá cestovka na dotaz o upřenění hodiny odletu tento pátek napsala, ať se obrátím na Zapakatel nebo Bránu Slev.Nemohu se dovolat, stránka neexistuje a zapakatel.cz ani Brána slev neodpovídá na email,ani neberou telefon.Zájezd,na který mám 10.10 s manželem odletět se neuskuteční a proto žádám o navrácení 6978 kč. Ing. Milena Varvařovská


Produkt

---------- Původní zpráva ---------- Od: NOREPLY Komu: NOREPLY Datum: 24. 2. 2014 9:42:45 Předmět: Travel Confirmation - WOW Travel GmbH Dear passenger, Wow Travel is confirming your registration to Turkey, which was purchased using the site http://www.zapakatel.cz. Flight information will be send to you lately one week before your departure. Flights are operated by Corendon Airlines (airline company is subject to changes). Departure Dates: 10.10.2014 - 17.10.2014


Požadované řešení

Vrátit celou částku a zakázat těmto obchodníkům okrádat lidi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2014 18:44, před 10 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení, v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu.
Byl-li voucher již uplatněn, měli by spotřebitelé vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher. Zde by se předpokládala dobrá víra spotřebitele, že svůj závazek zaplatit za službu splnil poukázáním částky slevovému portálu, pokud tak stanovily podmínky smlouvy.
Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů mezi subjekty, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 13:51, před 10 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.