Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
U společnosti fashionfashion.cz (You.cz s.r.o.) jsem si 25.2.2020 koupila potah na dětské křesílko. Trvalo přes 2 měsíce, než zboží přišlo, nicméně přišlo, to je pozitivní. Nicméně potah úplně nevyhovoval, tak jsem zboží vrátila na sídlo You.cz s.r.o. 17.5.2020. POtvrdili mi, že mi vrátí peníze na účet, to se ale nestalo. Psala jsem jim mnohokrát, ale bez výsledku. Až třeba na potřetí mi od nich někdo napsal, že jim mám poslat detaily a číslo účtu. Psali to evidentně, aby se neřeklo. Nestalo se nikdy nic, do dnešního dne nemám peníze na účtě. Urgovala jsem je naposledy 21,8,2020, nedostala jsem samozřejmě odpověď. Rozhodla jsem se, že to tak nenechám. Na jejich stránkách recenze samozřejmě vložit nejde.
Jejich jednání mě naprosto vytočilo. Jsou neprofesionální, když už mi někdo napsal, tak většinou bez oslovení a bez podpisu, jako kdyby ty emaily psal robot.
objednávka 41827221, Dětská pohovka, růžová, cena 449Kč
Vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.