Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na Slevomatu jsem zakoupila voucher na kosmetické ošetření v hodnotě 9.900,-Kč, které se mělo uskutečnit na Platan Clinique v Praze. Dne 23.6.2020 mi přišel voucher číslo 7367822858 na můj e-mail. Bohužel až po zaplacení jsem se začala zajímat do čí rukou se vlastně svěřím. Přečetla jsem mnoho recenzí na tuto kliniku, skoro 100% jich bylo negativních. Z tohoto důvodu jsem 26.6.2020 odstoupila v zákonné lhůtě 14ti dnů od smlouvy. Dne 29.6.2020 jsem obdržela od vedoucí zákaznického servisu K. P. e-mail, že moje žádost o vrácení peněz byla předána fakturačnímu oddělení s tím, že mi peníze budou vráceny nejpozději do 30-ti pracovních dní. Od té doby pouze jen výmluvy. Moje urgence na vrácení peněz : 1. 12.8., 2. 17.8., 3. 19.8., 4. 31.8., 5. 7.9., 6. 1.10., 7. 13.10. Naposled se klinika ozvala 14.9. s tím, že mají nějaké problémy s bankou, ale že peníze určitě dostanu zpět. Od té doby nekomunikují.
Thermage CPT - lifting obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu.
Vrácení částky ve výši 9.900,-Kč na můj účet.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.