Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
SMS zprávou mi bylo sděleno dodání zásilky na dobírku v částce 12 200,-Kč.
Protože jsem žádnou zásilku v uvedené hodnotě nikde neobjednal, tudíž ani
nevím, co obsahuje. Nebudu proto platit předem něco, aniž bych dříve seznal obsah, kvalitu a odsouhlasil hodnotu. Pokud mi chce někdo zásilku doručit, pak je jeho povinností nejprve adresáta informovat, věc mu předložit, ne-chat mu ji k posouzení včetně ceny a ne obráceně.
Vyzvat podatele k výše uvedenému postupu- doručení zásilky s fakturovanou cenou s uvedením výše, způsobu a termínu platby.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět, a samozřejmě nemusí zboží ani přebírat.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.