Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, každý den dojíždím vlakem do zaměstnání, snesu hodně, ale dneska dne 15.10.2020 to už bylo opravdu za hranou únosnosti. Jezdím vlakem č. 966 Vysočina z Kolína do Prahy, bylo 6 vagonů, ale dva uzavřené , třetí vagon 1. třídy, kde cestuje maximálně 5 cestujících, další 1/2 vagonu byl nákladový na kola atd. Takže cestující se museli v těsnat do 2,5 vagonů!!!!!!!!!!!!!!! V době pandemie a vysokého počtu nakažených včera 9500 osob !!!!!!!!!!!! O arogantní paní průvodčí se nebudu zmiňovat. Každý se v této době snaží dodržovat proti epidemiologická opatření, ale tady se dělá vše opačně. Takže cestující z celého vlaku se tísnili ve 2 a půl vagonech !!!!!! BRAVO !!!!!!!! To se korona virus poměl. Jo a každodenní zpoždění ani nekomentuji!!!!
Děkuji J. Vosecká
Stačí , aby jezdil funkční vlak , aspoň o 6 - 7 vagonech
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.