Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45567Uzavřené vagony dne 15.10.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2020, před 4 lety

Jitka Vosecká

Znění stížnosti

Dobrý den, každý den dojíždím vlakem do zaměstnání, snesu hodně, ale dneska dne 15.10.2020 to už bylo opravdu za hranou únosnosti. Jezdím vlakem č. 966 Vysočina z Kolína do Prahy, bylo 6 vagonů, ale dva uzavřené , třetí vagon 1. třídy, kde cestuje maximálně 5 cestujících, další 1/2 vagonu byl nákladový na kola atd. Takže cestující se museli v těsnat do 2,5 vagonů!!!!!!!!!!!!!!! V době pandemie a vysokého počtu nakažených včera 9500 osob !!!!!!!!!!!! O arogantní paní průvodčí se nebudu zmiňovat. Každý se v této době snaží dodržovat proti epidemiologická opatření, ale tady se dělá vše opačně. Takže cestující z celého vlaku se tísnili ve 2 a půl vagonech !!!!!! BRAVO !!!!!!!! To se korona virus poměl. Jo a každodenní zpoždění ani nekomentuji!!!!
Děkuji J. Vosecká


Požadované řešení

Stačí , aby jezdil funkční vlak , aspoň o 6 - 7 vagonech


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2020 18:19, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.