Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednala jsem na ochrannerousky.cz 1x dospělou a 3x dětskou roušku + dezinfekci na roušky. Předem jsem zaplatila, zboží bylo dodané v pořádku, hygienicky zabalené. Zásilku jsem vracela ve lhůtě 14 dní (roušky neotevřené v původním hygienickém balení). Vráceno z důvodu, že dětské roušky jsou velikostně tak na mimino, nikoliv na větší dítě, jak je na fotkách na webu. Zásilka se mi vrátila zpět z důvodu nevyzvednutí adresátem. Firma nekomunikuje e-mailem ani tel. (pouze oznámení, že hlasová schránka je plná).
Antivirová nanorouška z nanovlákna s aktivním stříbrem - Puntíky černé, Antivirová nanorouška z nanovlákna s aktivním stříbrem - jednorožci (dětské), Antivirová nanorouška z nanovlákna s aktivním stříbrem - dino (dětské) -2ks, 100% PURE Dezinfekce roušek a respirátorů ve spreji - 100ml
Prosím o vrácení peněz včetně poštovného a informace kdy a kam přesně mohu zaslat vrácené zboží.
|
Tweet |
Co se týče odstoupení od smlouvy na dálku ve lhůtě 14 dnů od převzetí, pak občanský zákoník vyjmenovává smlouvy, od kterých spotřebitel ve čtrnáctidenní lhůtě odstoupit nemůže. Jedná se mimo jiné o zboží vyjmuté z uzavřeného obalu (pokud zboží nelze dále prodávat z hygienických důvodů).
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitele, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti, dle obchodního rejstříku. V případě, že se zboží spotřebiteli vrátí, je třeba uchovat dokumenty, prokazující, že se spotřebitel pokoušel svou povinnost splnit.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.