Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
I přes urgence viz. níže, mi do dnešního dne zboží (objednané i zaplacené online 8.4.2020) nebylo doručeno a ani mi nebyly vráceny peníze, jak jsem požadovala.
______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: "Klára"
> Komu: reklamace@fashionfashion.cz
> Datum: 23.07.2020 20:37
> Předmět: Reklamace , žádost o vrácení zaplacené částky
>
Reklamace
Již 2x jsem Vás urgovala za nedoručení objednaného a zaplaceného zboží viz. níže, v celkové hodnotě 758,- Kč. Do dnešního dne jste mi na mou urgenci ze dne 29.6.2020 neodepsali.Žádám Vás tímto, o vrácení zaplacené částky na moje číslo účtu.
Pokud nebude tato částka do 5.8.2020 převedena na můj účet, budu řešit vrácení zaplacené částky jinou cestou.
S pozdravem. Mgr. Tesařová Alena
Text urgence ze dne 29.6.2020
Dobrý den, stále se připomínám se zaplacenou objednávkou,která mi nebyla doručena. Vždy mi odpovíte, že mám čekat na doručení zboží. Objednávku jsem udělala 8.4.2020 a teď je již konec června tj. skoro 3 měsíce od objednávky. Prosím, prověřte stav zásilky a navrhněte mi způsob vyřízení mé objednávky. Již se mi nechce čekat. Budu ráda, když se domluvíme na vrácení zaplacené částky.
S pozdravem Tesařová
_
32256927866/BIL5 - Sametová hedvábná vzdušná dámská košile více variant Barva: Bílá, Velikost: S, cena 379 Kč - 1ks, 32256927866/M - Sametová hedvábná vzdušná dámská košile - barva černá, velikost M - 379 Kč - 1ks
Požaduji vrácení zaplacené částky za nedodané zboží - 758 Kč, o které již nemám zájem. Zaslat prosím na číslo účtu. Děkuji Tesařová
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nám sdělila, že jí již byla vrácena předmětná částka. Stížnost proto uzavíráme.