Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
tímto podávám stížnost na postup reklamace. Tablet od začátku byl dvakrát reklamován na volný konektor, nabíjení. Po třetí byl znovu reklamován na tuto stejnou závadu s tím, že byl popraskaný displej ( ničemu to nevadilo). Do prodejny byl dodán ještě funkční. Nejprve s touto vadou byl vzat do opravy. Po zamítnuté reklamaci nám byl tablet vrácen nefunkční (nejde zapnout). Z výsledkem jsem nesouhlasil a chtěl jsem ho znova reklamovat. Tablet nebyl vzat do opravy kvůli displeji. Nejde vůbec zapnout a ani nabít což předtím aspoň šlo. Jak jsem upozorňoval displej s tím nemá nic společného!!!
Tablety jsem měl dva. U druhého byl problém stejný, ale nebyl popr. displej, takže reklamaci musela být uznána.
Prestigio MultiPad PMP5670C DUO
Žádám o vrácení peněz nebo opravu.
|
Tweet |
Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí dle § 2944 občanského zákoníku její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. V tomto případě je důležité, jak bylo zboží popsáno v přijímacím protokolu a zda spotřebitel poukázal na nefunkčnost tabletu ihned při převzetí.
Pokud je reklamace zamítnuta, měl by být výrobek vrácen spotřebiteli ve stavu, v jakém ho prodávající obdržel. Reklamace musí být posuzována z hlediska existence reklamované závady. Pokud není vada vyvolána mechanickým poškozením displeje, měla by být posouzena a v případě, že prodávající dojde k závěru, že se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka, měla by být vada odstraněna. Obzvlášť pokud obdobná závada byla odstraňována, lze po prodejci žádat vysvětlení, v čem spatřuje mezi uplatněnými reklamacemi rozdíl.
Vážený pane Švambero, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Prosím můžete mne kontaktovat na e-mailové adrese overeno@mall.cz s číslem objednávky nebo reklamace? Celou záležitost prověřím na našem reklamačním oddělením.
Děkuji.
Veronika,
Mall.cz
Nějaká Veronika ze společnosti Mall mě žádá o komunikaci a nakonec Vám odpoví zase někdo jiný. Nejhorší je, že jim předáte funkční tablet a veškeré informace. Tablet Vám vrátí nefunkční (je na vyhození) a co se týče komunikace jsou tam poměrně nechápavý. Aby nemuseli vracet peníze, jelikož je to třetí oprava začnou si vymýšlet. Odpověď jak je možné, že tablet jejich vedoucí osobně zapínal (takže je to důkaz, že fungoval)a při zamítnutí reklamace byl nefunkční se dodnes stejně nikdo nevyjádřil. Tímto Vás žádám o radu jak mám dále postupovat.
Děkuji a s pozdravem R. Švambera
Pokud společnost nepřistoupí na dohodu týkající se náhrady škody, bude muset spotřebitel uplatnit svůj požadavek prostřednictvím advokátní kaceláře nebo soudu.
V soudním řízení by spotřebitel nesl jako žalobce důkazní břemeno a musel by prokázat stav tabletu v době uplatnění reklamace a v době, kdy si tablet přebíral. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Pokud spotřebitel ještě nepředložil doklady prokazující jeho tvrzení, doporučujeme, aby tak učinil současně s výzvou na uvedení tabletu do předešlého stavu.
Vzhledem ke skutečnosti, že zde není dána vůle společnosti zabývat se stížností v rámci služby VašeStížnosi.cz, jsme nuceni stížnost uzavřít.