Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#45583Správny postup reklamácie Sony

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2020, před 4 lety

Miloš Marcinek

Znění stížnosti

Dobrý deň,

dňa 1.9.2020 som si v obchode Electro World zakúpil sluchátka Sony.
Po dvoch týždňoch používania sa na slúchatkách prejavila technická vada.

Kontaktoval som emailom Sony zakaznicky servis a na ich doporučenie zaniesol produkt do autorizovaného Sony servisu.

V Sony servise nevedeli závadu odstrániť, pretože k nej Sony nevydalo zatial žiadnu dokumentáciu - jedná sa o nový typ sluchatiek, ktoré v Září prišli na trh. Servis ma požiadal, aby som 3 mesiace počkal či Sony vypustí nejaký update, ktorý by túto závadu odstranil, pretože teraz nevedia, ktorá súčiastka chybu spôsobuje a nechcú sa hrabať v elektornike, pretože by to skušali metódou pokus - omyl.

Do vyjadrenia servis napísal, že pritiahli hlavový most namiesto toho, aby napísali, že je na produkte závada, ktorú nevedia v súčastnosti odstrániť. Keď som sa ich opýtal, prečo proste Sony nevymení produkt, keď aj oni uznali, že je na nich chyba, servisák mi vysvetlil, že to by som musel najskôr reklamovať viac-krát a je to až posledná možnosť.

S touto skúsenostou som písal znovu do Sony a žiadal ich o výmenu produktu, ktorý nevedia opraviť. Poslal som im správu zo servisu, ale odmietli sa so mnou baviť, pretože nemám na papieri uvedelné od servisu, že sa jedná o vadný produkt. Takže som písal do servisu, či mi môžu vystaviť novú správu kde bude uvedené, že sa jedná o vadný produkt a čakám na ich odpoveď. Bohužial mi to nedá a hladám možnosť dalšieho postupu tu.


Požadované řešení

Zaujímalo by ma, aký mám zvoliť další postup reklamácie produktu, na ktorom je chyba od výroby a autorizovaný servis ju nedokáže v súčastnosti opraviť, pretože nevedia identifikovať jej pôvod.
Mám sa obrátit na predajcu (v mojom prípade Electro World), začať riešiť reklamáciu cez nich a žiadať o výmenu produktu, alebo je správne všetko napriamo riešiť so servisom?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2020 16:06, před 4 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.

V případě nesplněné jakosti při převzetí má spotřebitel právo na výměnu zboží, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Odstoupit od smlouvy je možné v případě, že není možná výměna zboží. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku. Nároky z vadného plnění jsou v zákoně hierarchicky uspořádány.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2020 14:56, před 4 lety

Vážený pan, Miloš Marcinek,

Na základě Vaší zaslané stížnosti na autorizovaný servis Sony, Vás poprosím o dodání zmiňovaného servisního vyjádření, které lze zde přidat jako přílohu. Rád bych následně postup reklamace prověřil přímo v Sony.
V případě, že tuto možnost nemáte, můžete se obratit na jakoukoliv z našich poboček - přikládám seznam zde: https://www.electroworld.cz/prodejny , kde Vaše reklamace bude řešena.

Děkuji, Antonín Šíma
After Sales Service
Electro World s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.10.2020 00:03, před 4 lety


Miloš Marcinek

Hodnocení: