Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednala jsem službu u společnosti be2S.a.r.l. na 1 měsíc za poplatek 399Kč.
Přišlo mi potvrzení o aktivaci služby s tím, že bude tato automaticky prodloužena za poplatek 1140Kč.Nemám zájem o prodloužení.
Po té jsem chtěla službu okamžitě zrušit, dle jejich podmínek,do 14 dní mohu odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu/ zaslat mailem, poštou nebo faxem./ - použila jsem jejich formulář na Odstoupení od smlouvy - vyplnila... - odeslaný mail se mi vrátil jako nedoručitelný,/ mám ho vytištěný/, poté jsem zaslala poštou doporučeně - mám podací lístek.
Deaktivace této služby je možná až po uznání zrušení služby.
Firma uvádí, že musí být zrušen i účet u Google Play Store - nemohu najít jak zrušit.
Z toho vyplývá, že se jedná pro mne o nedůvěryhodnou službu a chci tuto službu okamžitě zrušit a deaktivovat.
Premium Singels50 , be2 S.a.r.l. , 13 rue du Commerce,L-1351 Luxemburg
Chci odstoupit od smlouvy s okamžitou platností -
- zrušit účet a deaktivovat.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty. Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Vždy je však třeba brát ohled na to, zda společnost nemá, byť i jen na část zpětvzaté platby, právní nárok. Poté by se totiž spotřebitel mohl dostat do prodlení.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, dle odpovědi společnosti Be2 jsem zaslala opět Odstoupení od smlouvy na uvedený emal- michal.hlavacek@be2.com 18.10.2020,dostala jsem automatickou odpověď 21.10.2020
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
Takže, žádná změna
Na pana Hlavacka jsem posílala email také už 15.10.a 18.10.jsem obdržela stejnou odpověď viz výše.
Odstoupení od smlouvy jsem poslala také poštou na jejich adresu.Mám podací lístek s datem zaslání.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby na požadavek spotřebitelky rychle reagovala.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.