Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4559Neuznaná reklamace - mechanické poškození

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2014, před 10 lety

Radek Ječmínek

Znění stížnosti

Dobrý den,

reklamoval jsem u CZC.cz funkční sluchátka Creative EP-660 (pecky-zakoupeny 20.8.14) a RE/SE byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození kabelu u spoje sluchátek. Důvod reklamace byl právě zmíněné natržení izolace v místě kde se spojují sluchátka do jednoho místa.

Natržení izolace vzniklo kvůli používání pouze levého sluchátka a pravé viselo celou dobu bez použití proto docházelo k namáhání materiálu a následnému natržení izolace. V manuálu pro sluchátka není napsáno nic takového, že nelze používat pouze jedno sluchátko nebo něco podobného. A na kabelu jde vidět, že izolace se natrhávala právě kvůli zmíněnému používání.

U typu Creative EP-630, které jsem používal stejně jako EP-660, se izolace nenatrhla za rok a půl používání. U EP-660 se izolace natrhla za necelý měsíc.

Děkuji za vyjádření


Produkt

Creative EP-660, bílá


Požadované řešení

Výměna/Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 09:39, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. V tomto případě záleží na skutečnosti, zda výrobek odpovídá ujednaným, případně obvyklým vlastnostem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.10.2014 20:36, před 10 lety

Dobrý den pane Ječmínku,

zde prosíme o znalecký posudek.

Děkuji za pochopení

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 13:54, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.