Počet nahlášených stížností: | 173 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň akurát pred asi 3 dňami sa my stalo že sa my niekto dostal do môjho účtu, vďaka vašej stránke VašeStiznosti,sa to už rieši no, je tu ešte aj táto stránka kde sa pod mojim menom prihlásili,a tiež hneď v ten deň ako sa to stalo to s nimi riešim a bez bez nejakej priamej odpovedi,presne v ten deň ako my stiahli aj s tej stránky peniaze, som tam napísal,o zrušenie lebo do môjho účtu sa dostala neplnoletá osoba,a po pár hodinách keď sa my zariadenie dostalo do rúk, prichádzali my nevhodné návrhy so stránok najhoršie je že sa tam spravili členstva, myslel som že keď tam napíšem, ešte v ten prvý deň ako sa to stalo, tak automaticky to ich firma pochopí, no nestalo sa aj táto firma chce žiadosť o odstúpenie, no žiadnu na stránke nemá,vôbec ich nezaujíma, čo od nich poškodená osoba žiada,iba elektronicky napíše tú istú a podobnú odpoveď, dúfam že k nejakému rozhodnutiu aj prídeme, Ďakujem
Zaplatené členstvo naspäť nežiadam môžu si ho ponechať, ale Žiadam firmu o okamžité zrušenie účtu a Deaktiváciu profilu,takisto zrušiť všetky moje osobné údaje,a posielanie nevhodných návrhov ďakujem!
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy nebo kontaktního formuláře, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Zpráva/sdělení o odstoupení od smlouvy, kterou spotřebitel jednostranně zrušuje ve 14denní lhůtě svůj závazek, nemusí být označena jako "odstoupení od smlouvy". V souladu s § 555 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, postačuje, pokud je možné alespoň dovodit z obsahu sdělení, že jde o odstoupení od smlouvy. Společnost tedy nemá možnost namítat, že nedošlo k platnému odstoupení od smlouvy jen proto, že úkon nebyl formálně správně označen.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty. Na závěr upozorňujeme, že podle slovenské právní úpravy může být řešení mírně odlišné.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.