Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#45596Nedodané zboží, které je už skoro měsíc skladem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2020, před 4 lety

Anastasiia Kravchenko

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 22.9.2020 jsme vytvořili a zaplatili objednávku na předsíň: Předsíňová stěna
VERA dub sonoma/bílá, která byla skladem.
Dodnes jsme ji neobdrželi i přesto že jsme jim 100 krat psali na email (tam neodpovídájí vůbec) a na volání k nim utratili asi 700 kč-.
Komunikace ale žádna není, protože řikají, že nevědí co se deje s naši objednávkou.
Pravděpodobně nás podvádějí protože už 5krat za sebou řekli, že zboží bude v conejbližší době dodáne a že je to problem s DHL. Odeslali nám sledovácí čislo, o kterém ale DHL nic neví.
Naposledy nam zboží muselo dorazit předevčírem (o tom jsme dostali email) celý den jsme byli doma a čekali na ně, nic se ale nestalo.
Žadáme o kompenzaci a o conejrychlejší doručení zboží.


Produkt

Předsíňová stěna VERA dub sonoma/bílá č. produktu: 413572600


Požadované řešení

Žadáme o kompenzaci a o conejrychlejší doručení zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 17:02, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2020 08:46, před 4 lety

Dobrý den,

podle jména se mi, bohužel, nedaří smlouvu dohledat a její číslo jste neuvedla, nemohu tedy situaci prověřit. Prosím o zaslání jména, na které byla kupní smlouva uzavřena nebo přímo její číslo.

Děkuji.

S pozdravem,

J. Hušek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2020 14:08, před 4 lety


Anastasiia Kravchenko

Číslo kupní smlouvy: 6173883
Číslo e-shopové objednávky: 11807112
Způsob platby: Platba kartou
Způsob dopravy: SCONTO přepravní služba
Datum vytvoření objednávky: 22.9.2020

P.S. už několik krát Vaše firma se vymlouvá na to, že asi 20 dní naši objednávku má přepravce DHL, což samozřejmě nemůže být pravda, proč by DHL u sebe drželo Vaši zásilku 20 dní? navíc podle sledovacího čísla, které nám poskytli neexistuje a ve sledování nic není. Takovou zkušenost s vaši firmou máme podruhý a to jsme u Vás koupili celkově jen 2 krát. Příště zvolíte konkurenci. Prosím už konečně zboží dovezte!. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2020 08:47, před 4 lety

Dobrý den,

omlouvám se Vám za komplikace spojené s přechodem na nového přepravce a vytížením zákaznického servisu (někdy není možné reagovat na maily "okamžitě"). V současné době již zboží máte a byla Vám i za komplikace poskytnuta kompenzace.
Ještě jednou se omlouvám.

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2020 14:09, před 4 lety


Anastasiia Kravchenko

Dobrý den, to vůbec není pravda. Žadné zboží nemáme. PPL nam odpovědělo, že došlo k poškození zboží, a zboží bylo odeslano zpět odesílateli. Je to opravdu legrace protože to se stalo už podruhé. Nam přijde, že nas máte za uplné blbečky a opravdu nechápeme co se dějě a proč nam zboží konečně nedoručíte? Přijde Vám to normální?
Takže opakuji jak to bylo: Nejdřív Vaše firma řekla, že DHL drželo naši zásilku skoro měsíc, následně Česká pošta balíček poškodila a později PPL balíček poškodila také. Tak proč nám teď píšte takový nesmysl, že zboží už máme?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2020 13:34, před 4 lety

Předpokládáme, že společnost vycházela z toho, že zboží bylo odesláno a už uběhla doba určená k doručení. Z textu chápeme, že bohužel došlo k chybě na straně dopravce. Rozumíme, že situace je frustrující a nijak pochybení neospravedlňujeme, ale žádáme o komunikaci pokud možno věcnou a bez nadbytečných expresivních výrazů. Děkujeme.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.11.2020 09:19, před 4 lety

Dobrý den,

omlouvám se za původní vyjádření. V době, kdy jsem ho psal bylo v našem systému zboží již podruhé odesláno a měl jsem tedy za to (vzhledem k časové ose), že i doručeno. Bohužel však již po 3. společnost DHL zboží nedoručila z důvodu jeho poškození při překládce. Mrzí mě komplikace s vaší zakázkou. V současné době již zboží opravdu máte, ale jak vidím v systému nevyhovuje Vám rozměrově, takže budete odstupovat od smlouvy, k čemuž můžete využít odkaz na našich webových stránkách: https://www.sconto.cz/odstoupeni-od-smlouvy

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2020 22:04, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 12:58, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.