Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si pánsky oblek černé barvy na jejich internetových strankach peníze jsem poslal na učet již druhy den 26.4.2020 a do dnes jsem oblek neviděl..stal 1457 kč a přitom na stránkách psali 1150 kč...ještě že jsem si všechno uložil screny a doklady o zaplaceni..očekával jsem že dodáni může chvíli trvat ale 6 měsícu je nehoráznost..když jsem zacal pátrat kde se baliček nacházi jsem zjistil že byla z neznámych důvodu vyřazen...před dopravenim do České republiky...kontaktoval jsem českou poštu ..a i oni mi řekli to same co jsem zjistil já sám...vyřazeno a do ČR to ani nedošlo..jednou jedinkrát si něco objednam přes net a hned podvod...
Pánský společenský oblek Premium Collection X2 Barva: Black, Velikost: XL
Moc rád bych ten oblek chtěl takže pokuď mi ho dodaji budu moc spokojen a peníze si můžou nechat...protože pochybuju že bych je dostal zpět...dodejte oblek a je po problému..
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.