Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#45601stížnost na chování vedoucího pana BILIČKU V T-MOBILE V PŘEROVĚ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2020, před 4 lety

Marcela Zábojníková

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN,
jmenuji se Marcela Zábojníková a moje stížnost spočívá v následovném.Přišla jsem do prodejny s tím,že bych si chtěla zřídit paušál na telefonování.Paní,která mi službu nabídla mi nabídla i internet prý za 350kč měsíčně.Posléze mi zavolal domů technik,že mi dává internet za 299kč.Ovšem s internetem jsem spokojená vůbec nebyla,protože jsem měla výpadek i několik dnů a platila jsem službu,která neodpovídala vůbec žádnému placení....v létě 2020 jsem přišla na prodejnu s tím,že opět několik dní internet nejde a já to nebudu platit.Pan BILIČKA MI NABÍDL ROUTER na půjčení!!!!!!!OVŠEM NEŘEKL MI,ŽE MI BUDE TUHLE SLUŽBU ÚČTOVAT.Řekl,že až routery přijdou,zatelefonuje mi,nebo pošle sms,a dostanu nový router,aby mi internet fungoval.Protože mám takové účty za tmobile,rozhodla jsem se,že přestoupím k GO MOBILU.tAK JSEM PŘIŠLA DO PRODEJNY VČERA,tj.15.10.2020 a ejhlemese,nakonec mi paní,se kterou telefonoval pan Jakub řekla,že na co platím 2 internety,když služby nevyužívám.Okamžitě jsem internet vypověděla a router vrátila.Dnes jsem přišla do prodejny znovu,proč mi dál účtují internet,který mi po vrácení nefunguje-chování mám nahráto na diktafon.Ráda bych Vám ho přeposlala.ANO,zaměstnanci v tmobile byli upozornění na to,že je nahrávám.


Požadované řešení

CHCI VRÁTIT PENÍZE ZA NĚKOLIK MĚSÍCŮ-NECHTĚLA JSEM PLATIT 2internety,ale požadovala jsem internet,aby mi doma fungoval.Domnívám se,že šlo o normální okrádání zákazníka.Pan BILIČKA LŽE JAKO KDYŽ TISKNE,prý jsem měla po víkendu přijít do prodejny.Když jsem mu včera řekla,aby mi tedy dal nový router,neměl mi co nabídnout,mu vyhovovalo,že jsem platila dvě služby najednou a tmobile kasíroval co nejvíce peněz.A to chování dnes bych Vám nejraději poslala...prý si tam chodím jako do mekáče,a další kecy a které nejsem vůbec zvědavá.
Měla jsem doma internet za 299kč od Plnet z Prostějova.Léta letoucí,bez problémů a chci se k nim vrátit.VŮBEC nechápu,že už jsem to neudělala dávno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2020 16:06, před 4 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb (za oba internety) nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud jde o zpoplatnění nabízených služeb, a to včetně nájmu koncových zařízení, je podnikatel povinen informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období. Neučiní-li tak, může spotřebitel namítat neplatnost smluvního ujednání, neboť byl uveden v omyl o rozhodující okolnosti - tj. o (ne)placeném charakteru nájmu, resp. výpůjčky. Neinformování o placeném charakteru služby by mohlo být případně hodnoceno i jako nekalá obchodní praktika ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.