Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45602Neuznaná reklamácia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2020, před 4 lety

Martin Bojanovský

Znění stížnosti

Dňa 15.9. som u Českej pošty, s.p. pobočka Hodonín podala zásielku - hlboký kočík. Kočík bol používaný ale v stave nového. Kočík bol posielaný v celku a poistený na sumu 11.000,- Kč (cena kočíka však bola vyššia). Korbička kočíka bola zabalená v kartóne, okrajové časti podvozku boli obalené penou. Kolesá boli obalené strečovou fóliou. Kočík bol počas prepravy poškodený - podvozok bol značne pokrivený a takisto kolesá boli pokrivené. Túto skutočnosť sme reklamovali, ale reklamácia bola zamietnutá. Dôvod zamietnutia - nedostatočne zabalená zásielka. Podľa stavu a povahy poškodenia je zrejmé, že k poškodeniu nedošlo bežnou manipuláciou. Kočík podľa poškodenia spadol k rampy alebo z korby nákladného auta. Hmotnosť kočíka bola 25,5 kg. Ak by došlo k poškodeniu (odreniu) farby na podvozku alebo k škrabancom na kolesách, vieme to akceptovať. Ale kočík bol evidentne poškodený pádom z výšky. Doteraz sme sa s takýmto problémom nestretli a cez Českú poštu bežne posielame a s dobrými skúsenosťami. Preto nás mrzí stanovisko ČP a zamietnutie reklamácie.
Preto sa na vás obraciame s prosbou o pomoc.


Produkt

Typ kočíku Inglesina Classica . Podacie číslo zásielky DR0396759765X. Značka dopisu od ČP ČP-DI/136814/2020-PDÚS JM


Požadované řešení

Požadujeme sme náhradu škody 7.500,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 16:26, před 4 lety

Pokud Česká pošta, s. p. reklamaci nevyhoví, nebo jí vyhoví částečně, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.