Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ač jsem od Vás dostal upozornění na mail i sms zprávu,že dnes tj 16.10.mě bude doručena moje zásilka,nestalo se tak. Volal jsem na tl. řidiče,kdy mě balík doručí a ten mě odpověděl,že mě volal na mobil a když jsem ho nevzal,tak ani na adresu dodání nejel. Byly jsme doma 3 lidi ! Jestli doručujete jen podle tlf.odpovědi,tak jste přepravní společnost na prd a necháváte si zaplatit za něco,co neděláte.
č.zásilky 1205000436411 R. Babyrád Sadová 12 Vyškov
Dodat zásilku ten den,kdy je avizovaná. I když je to v pátek po 14té hodině.
Všude uvádíte dobu doručení do 19.hod.
|
Tweet |
Pokud nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.