Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#4561Neoprávněné osočení z krádeži

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2014, před 10 lety

Katerina Novakova

Znění stížnosti

Dnes jsem mého přítele poslala pro koupi odličovacího séra. Dala jsem mu do ruky prázdný obal, aby věděl co má koupit. Ptal se na informacích, šla s ním prodavačka, která mu ukázala podle obalu co má koupit. Po té šel k pokladně a celou dobu měl oba dva obaly na pultě, jak prázdný,tak i plný. Jak zaplatil,tak ten prázdný obal strčil do kapsy a šel k autu. Posléze za ním vyběhl p. B. se Svým spolupracovníkem a obviňovali mého přítele z krádeže!!!Vzhledem k tomu, že už dnes tam nebyl vedoucí prodejny, zajdu tam zítra. a doufám,že se tato situace bude řešit!!!!!!!!!!!! kdepak byl v té době Váš zaměstnavatel, když si myslela pokladní, že můj přítel krade??? Přitom viděla, že i ten prázdný obal má na páse???? Nejde mi to do hlavy. Co tam Vaši zaměstnanci dělají??? Flákají se???? S Pozdravem Kateřina Nováková Svitavy:


Produkt

stížnost


Požadované řešení

omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2014 14:40, před 10 lety

V tomto případě zřejmě selhala mezi uvedenými subjekty komunikace. Spotřebitel by však v popsaném případě prokázal, že zboží neodcizil. Chování ostrahy, případně jiných zaměstnanců společnosti by nemělo snižovat důstojnost jiného člověka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2014 16:23, před 10 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:26, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.