Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes jsem mého přítele poslala pro koupi odličovacího séra. Dala jsem mu do ruky prázdný obal, aby věděl co má koupit. Ptal se na informacích, šla s ním prodavačka, která mu ukázala podle obalu co má koupit. Po té šel k pokladně a celou dobu měl oba dva obaly na pultě, jak prázdný,tak i plný. Jak zaplatil,tak ten prázdný obal strčil do kapsy a šel k autu. Posléze za ním vyběhl p. B. se Svým spolupracovníkem a obviňovali mého přítele z krádeže!!!Vzhledem k tomu, že už dnes tam nebyl vedoucí prodejny, zajdu tam zítra. a doufám,že se tato situace bude řešit!!!!!!!!!!!! kdepak byl v té době Váš zaměstnavatel, když si myslela pokladní, že můj přítel krade??? Přitom viděla, že i ten prázdný obal má na páse???? Nejde mi to do hlavy. Co tam Vaši zaměstnanci dělají??? Flákají se???? S Pozdravem Kateřina Nováková Svitavy:
stížnost
omluva
|
Tweet |
V tomto případě zřejmě selhala mezi uvedenými subjekty komunikace. Spotřebitel by však v popsaném případě prokázal, že zboží neodcizil. Chování ostrahy, případně jiných zaměstnanců společnosti by nemělo snižovat důstojnost jiného člověka.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.