Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#45610Přepis čísla senior na osobu ZTP/P

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2020, před 4 lety

Michaela Ruthová

Znění stížnosti

Dobrý den, začala jsem používat telefonní číslo mého dědy,protože tel.již nechce využívat. Chci přepsat tel.na mě,protože si chci uplatnit slevu na průkaz ZTP/P.Odesílají mě na prodejnu, že to nelze udělat po telefonu. Průkaz mám proto že jsem na vozíku a mám vážnou nemoc.A bohužel na prodejnu nemohu ani můj starý děda.To nám to opravdu usnadňujete.Nevím co je za problém naskenovat občanku a průkaz. A ověření údajů mého dědy když vám to budu platit já.Asi nevíte jak je složité a stresující se někam dopravit.Měli byste nám pomáhat a né nám to ztěžovat, když vám chceme platit za vaše služby. Tak se zamyslete jestli je to takový problém.


Požadované řešení

Řešení: aby starý,nemocný a postižený lidi mohli řešit své požadavky po telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2020 14:56, před 4 lety

Tzv. převod účastenství upravují Všeobecné obchodní podmínky společnosti O2 Czech Republic a.s. (platné od 1. dubna 2020) v článku 11 odst. 12. Tento článek stanoví, že: "Pokud třetí osoba s vaším souhlasem požádá o zřízení identické služby na totožném telefonním čísle nebo technologickém bodu, dojde k převodu účastnictví. Vaše smlouva skončí a službu bude užívat nový účastník. Žádost třetí osoby o zřízení služby musí být podána současně s vaší."

Z obsahu tohoto ustanovení proto neplyne, že by k převodu byla nutná fyzická přítomnost obou osob na pobočce společnosti. Evidentně se však jedná o interní pravidlo společnosti (viz první věta textu "Jak převést službu na jiného zákazníka", dostupné z: https://www.o2.cz/osobni/podpora/jak-prevest-tarif-na-jineho-zakaznika). Pokud ovšem pravidlo stanovené interním předpisem není součástí smlouvy nebo platně přiložených obchodních podmínek, není pro spotřebitele závazné. Na tom nic nemění jeho uveřejnění na webových stránkách.

Na druhé straně, změnu v osobě dlužníka (spotřebitele) nelze na věřiteli (společnosti) vynutit. Proto bude pravděpodobně nezbytné splnit interní pravidla společnosti (byť pro spotřebitele nejsou závazná) zkrátka proto, že jinak společnost souhlas s převodem pravděpodobně neudělí, protože k tomu obecně není ze zákona povinna.

I vzhledem k nastíněným zdravotním důvodům na straně spotřebitele věříme, že situace bude vyřešena smírně a společnost O2 Czech Republic a.s. provede v tomto případě odůvodnitelnou výjimku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2020 15:47, před 4 lety

Dobrý den,
děkuji za Vaší zprávu. Máte u nás aktuálně nějaké služby, prosím? U již ověřených zákazníků netrpíme nutně na návštěvě prodejny. Ovšem u nových a neověřených zákazníků nemáme jinou možnost. Nejedná se určitě o jakoukoli formu neochoty vůči zákazníkům, ale hlavně o ochranu i naších zájmu spojených s podnikáním.

Pokud u nás máte paušální službu např. mobilní číslo, internet, O2 TV nebo pevnou linku, tak nám napište rovnou na e-mail info@o2guru.cz bližší informace. Rádi situaci prověříme detailněji a poradíme další postup.

S pozdravem

Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2020 14:10, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.12.2020 18:27, před 4 lety


Michaela Ruthová

Hodnocení:

Komentář: Mému požadavku O2 nevyhovělo.