Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, začala jsem používat telefonní číslo mého dědy,protože tel.již nechce využívat. Chci přepsat tel.na mě,protože si chci uplatnit slevu na průkaz ZTP/P.Odesílají mě na prodejnu, že to nelze udělat po telefonu. Průkaz mám proto že jsem na vozíku a mám vážnou nemoc.A bohužel na prodejnu nemohu ani můj starý děda.To nám to opravdu usnadňujete.Nevím co je za problém naskenovat občanku a průkaz. A ověření údajů mého dědy když vám to budu platit já.Asi nevíte jak je složité a stresující se někam dopravit.Měli byste nám pomáhat a né nám to ztěžovat, když vám chceme platit za vaše služby. Tak se zamyslete jestli je to takový problém.
Řešení: aby starý,nemocný a postižený lidi mohli řešit své požadavky po telefonu.
|
Tweet |
Tzv. převod účastenství upravují Všeobecné obchodní podmínky společnosti O2 Czech Republic a.s. (platné od 1. dubna 2020) v článku 11 odst. 12. Tento článek stanoví, že: "Pokud třetí osoba s vaším souhlasem požádá o zřízení identické služby na totožném telefonním čísle nebo technologickém bodu, dojde k převodu účastnictví. Vaše smlouva skončí a službu bude užívat nový účastník. Žádost třetí osoby o zřízení služby musí být podána současně s vaší."
Z obsahu tohoto ustanovení proto neplyne, že by k převodu byla nutná fyzická přítomnost obou osob na pobočce společnosti. Evidentně se však jedná o interní pravidlo společnosti (viz první věta textu "Jak převést službu na jiného zákazníka", dostupné z: https://www.o2.cz/osobni/podpora/jak-prevest-tarif-na-jineho-zakaznika). Pokud ovšem pravidlo stanovené interním předpisem není součástí smlouvy nebo platně přiložených obchodních podmínek, není pro spotřebitele závazné. Na tom nic nemění jeho uveřejnění na webových stránkách.
Na druhé straně, změnu v osobě dlužníka (spotřebitele) nelze na věřiteli (společnosti) vynutit. Proto bude pravděpodobně nezbytné splnit interní pravidla společnosti (byť pro spotřebitele nejsou závazná) zkrátka proto, že jinak společnost souhlas s převodem pravděpodobně neudělí, protože k tomu obecně není ze zákona povinna.
I vzhledem k nastíněným zdravotním důvodům na straně spotřebitele věříme, že situace bude vyřešena smírně a společnost O2 Czech Republic a.s. provede v tomto případě odůvodnitelnou výjimku.
Dobrý den,
děkuji za Vaší zprávu. Máte u nás aktuálně nějaké služby, prosím? U již ověřených zákazníků netrpíme nutně na návštěvě prodejny. Ovšem u nových a neověřených zákazníků nemáme jinou možnost. Nejedná se určitě o jakoukoli formu neochoty vůči zákazníkům, ale hlavně o ochranu i naších zájmu spojených s podnikáním.
Pokud u nás máte paušální službu např. mobilní číslo, internet, O2 TV nebo pevnou linku, tak nám napište rovnou na e-mail info@o2guru.cz bližší informace. Rádi situaci prověříme detailněji a poradíme další postup.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Mému požadavku O2 nevyhovělo.