Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, 12.08.2020 jsem emailem reklamovala stojanový ventilátor s dálkovým ov-ládáním č. reklamace409909289, který jsem zakoupila online na jejich stránkách. Téhož dne mi byl zaslán kontakt na servisního partnera Smartwares Safety + tel. číslo, na které se mi podařilo dovolat asi až 3 den, kdy číslo buď bylo obsazeno nebo to nikdo nebral. Když jsem se dovolola, tak mi bylo slíbeno asi po dalších 3 x hovorech, že mi pán pošle ovladač nový, že nemám ten nefunkční nikam posílat, že ho nepotřebuje! Čekala jsem, napsala jsem i další email, jak to vypadá s mojí reklamací a nic se nedělo. Tak jsem ve dnech 23.09.2020 + 25.09.2020 + 05.10.2020 + 06.10.2020 psala do společnosti LIDL a nikdo mi nebyl schopný odpovědět!!! Dne 09.10.2020 jsem se tel. dovolala na linku LIDL a tam mi paní slíbila, že tímto je reklamace vyřízena, když mi do 30 dní nikdo ze servisu nic neposlal a že jestli chi poslat tedy nový ventilátor nebo vrátit peníze. Chtěla jsme tedy ventilátor nový. A co se dělo, nový ventilátor mi paní poslala, ale na DOBÍRKU!!! Takže já mám doma starý nefunkční a vyřešení reklamace je to, že mi za moje peníze pošlou nový? Prosím tímto o rychlé vyřízení této stížnosti.
Děkuji
Kateřina Erbanová
Stojanový ventilátor . dálkové ovládání
vrácení peněz na můj účet nebo zaslat nový ventilátor, ale ne za moje peníze
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka v takovém případě právo od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den paní Erbanová,
Váš podnět jsme předali ihned odpovědným kolegům a věříme, že vše bude kladně vyřízeno.
Za takové komplikace, které určitě nepatří mezi naše standardy, se omlouváme a věříme, že se nic podobného opakovat již nebude.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.