Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45619Nevydařený provoz vlaků na lince 160/161

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2020, před 4 lety

Václav Fulin

Znění stížnosti

Dobrý den,
zaprvé nechápu, proč vytrvale omezujete zastavování vlaků na zastávce Obora u Kaznějova, čímž oslabujete místní hromadnou dopravu ve prospěch osobních automobilů. Navíc ani nekomunikujete se starostou dotčené obce ohledně výluk, a jen málokdy dáte na názor lidí, kteří tam žijí. Zastavení vlaku na znamení přece nezkracuje jízdní doby, protože se počítá s tím, že tam ten vlak zastaví. Tím padá výmluva ohledně jízdních dob. Také výmluva ohledně několika houbařů a borůvkářů je planá, protože vím, že než jste začali tu zastávku omezovat, dojíždělo tím vlakem do práce ráno osm lidí, a to počítám jen první ranní vlak. Osm lidí je na počet obyvatel Obory (zhruba 400) podle mě dost na to aby jim tam ty vlaky stavěly. Nakonec ještě uvedu, že já sám v Oboře u Kaznějova bydlím, nevadí mi chodit ráno na vlak, a pracuju u Českých Drah jako soustružník, a mám směny i o víkendech. Vyrábím na soustruhu náhradní díly pro ty samé stroje, které Vám tu vaši slavnou dopravní obslužnost pomáhají realizovat. Šlo by tedy alespoň trochu povolit, a nechat tam zastavovat aspoň osobní vlaky? Všechny?


Požadované řešení

Můžu uvést svou e-mailovou adresu, na kterou mi bude zaslaná odpověď, popřípadě otázky... RenDhark@seznam.cz (nejsem sám, kdo tohle omezování musí snášet, a s naším starostou taky nekomunikujete)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2020 11:37, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.