Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4563Neuznané odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2014, před 10 lety

Michal Hrušovský

Znění stížnosti

Dne 12.9.2014 jsem osobně na základě plné moci v výdejním místě firmy Antalon s.r.o., Mochovská 38, 198 00 Praha 9 předal telefon Samsung REX80 S5220R stříbrný, zakoupený dne 4.9.2014 v internetovém obchodě této firmy. Požadavkem bylo odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní s požadavkem vrácení peněz včetně nákladů na dodání. Technik telefon prohlédl, neshledal na něm žádné poškození, kromě poškozené krabičky, tedy obalu. Peníze ale do 14 dní nepřišly, tak jsem firmě napsal dopis, na který firma reagovala e-mailem s tím, že telefon byl poškozený a požadují náklady na uvedení do původního stavu ve výši 300,-Kč. S tím nesouhlasím, a to jsem firmě sdělil, ale trvají na svém požadavku.


Produkt

Telefon Samsung REX80 S5220R Stříbrný


Požadované řešení

Protože jsem telefon předal nepoškozený, důkazem je reklamační protokol, ve kterém je uvedena pouze potrhaná krabička, která ale není součástí výrobku, požaduji vrácení plné kupní ceny včetně nákladů na dodání, tedy ve výši 1738,- Kč. Dále požaduji úroky z prodlení, a to ode dne, kdy podle §1832 odst.1 zákona č.89/2012 Sb. Občanský zákoník, měla být uvedená částka zaplacena, do dne skutečného zaplacení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 10:40, před 10 lety

Spotřebitel odpovídá dle § 1833 občanského zákoníku podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Důkazní břemeno nese prodávající, nelze stanovit pouze paušální částku bez prokázání skutečnosti, že došlo ke snížení hodnoty zboží v důsledku excesu z obvyklého nakládání se zbožím. Důležitý je v tomto případě také předávací protokol, ke kterému by bylo v případě sporu přihlédnuto. Prodávající je dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku povinen vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, jinak se ocitá v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2014 09:17, před 10 lety

Spotřebitel nám sdělil, že prodávající vystavil dobropis na celou částku. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.