Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#45635Produkt řepného typu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2020, před 4 lety

Petr Merežko

Znění stížnosti

Dobrý den,
již po několik týdnů u Vás nakupuji produkt, který se tváří jako červená řepa. Bohužel tomu chybí chuť a hodně barvy.
Prosím o informaci, zda ještě někdy budete nakupovat kvalitní červenou řepu plnou zemité chuti a plné rudé barvy, či již nadále budete prodávat produkt řepitého tvaru bez chuti a zápachu - a s trochou barviva.
Děkuji - Merežko


Produkt

červená řepa


Požadované řešení

červená řepa plná zemité chuti
červená řepa plná rudé barvy - i při rozkrojení - po úpravě na páře zůstává stále rudá (taková, jakou Lidl prodával ještě před 6 měsíci)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2020 15:22, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2020 09:40, před 4 lety

Dobrý den pane Merežko,
mrzí nás, pokud Vám některý náš výrobek nechutná. Kvalitu červené řepy rádi prověříme. Prosíme o zaslání EAN čárového kódu konkrétního balení spolu s číslem šarže a datem spotřeby a také prodejnu, ve které jste řepu koupil. Děkujeme.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2020 08:15, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.11.2020 09:39, před 4 lety


Petr Merežko

Hodnocení:

Komentář: u váženého produktu nemám ean kód
odpověď obchodu vnímám více "aby se vlk nažral a koza zůstala celá" => můj podnět mířil k tomu, aby obchod dodával zeleninu - ne pouze výrobek určitého tvaru, který vypadá jako zelenina (často při nákupu zeleniny a ovoce vzpomínám na francouzskou komedii "Křidýlko nebo stehýnko" a přemýšlím, ve kterém chemickém závodě byla ta zelenina vyrobena