Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#45637Postup při sepisování reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2020, před 4 lety

Marcela Řádová

Znění stížnosti

Dobrý den, byla jsem v prodejně OC Plzeň Olympia reklamovat boty, na vyřízení stále čekám, ale vůbec jsem nebyla spokojena s Vašimi zaměstnanci, jednají s arogancí a opovržením a navíc do reklamačního protokolu i přesto, že jsem se ptala zda je prošláplá podešev vše, co do něj uvedli,jsem dnes zjistila, že v kolonce komentáře je uvedeno, že boty jsou u zdeformované a neudržované. Pod takovou informaci bych se nikdy nepodepsala!! Jestli s takto klamavou praktikou přístupují ke všem zákazníkům, divím se, že k Vám ještě někdo chodí nakupovat. Přeji hezký den


Požadované řešení

Počkám zda bude mít údaj uvedený v kolonce komentáře vliv na výsledek reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2020 15:17, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud by byl jakkoliv účelově upravován reklamační protokol, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a stejně tak by se mohlo jednat o porušení zákonné povinnosti ve smyslu § 19 odst. 1 téhož zákona.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 12:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.