Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych se podělit o svou zkušenost s o. s. Deichman.
Skoro před rokem jsem si zakoupila v obchodě boty, krátké kozačky, v hodnotě 799,-
Naivně jsem si myslela,že když už to stojí takové,pro mě opravdu velké, peníze, tak boty taky něco vydrží. Bohužel opak se stal pravdou,asi po měsíci užívání se mi u bot rozbil podpatek a to tím stylem,že praskl,nebylo to moc viditelné,ale podpatek byl křivý a lehce vypouklý. Opět naivně sem si říkala,že to nic není a střídavě ještě s jinými boty jsem kozačky nosila stále. Po nedlouhé době se podpatek u bot rozpadl úplně a to jak na jedné tak na druhé straně, mezitím se boty prošoupaly a to i když sem v nich nosila vložku, která mi byla doporučena. Tím pádem sem boty odložila a nosila jiné. Až nedávno mě napadlo,že bych mohla boty reklamovat,až na podrážky a podpatky jsou boty v dobrém stavu,jelikož sem je nosila jen občasně. Když jsem přišla na prodejnu Deichman, paní prodavačka se podívala na boty a řekla, že zahájí reklamační řízení, nechápu proč zbytečně plýtvala drahocenným časem,mě,jako zákazníka,když stejně už věděla,že nám žádost o reklamaci ona sama zamítne. Ptala sem se tedy,proč a za jakého důvodu,jelikož v jakém byli podpatky stavu je nepřehlédnutelné. Paní prodavačka zaprvé nebyla vůbec příjemná a za druhé sem se doteď nedozvěděla důvod zamítnutí reklamace. Pořád mi bylo dokola opakováno, že si za to můžu sama a že jsem měla přijít dřív, nic proti,ale já si myslím,že by se měla pokusit alespoň problém nějak řešit,stačilo by alespoň projevit snahu,ale paní prodavačka si pořád tím svým arogantním tónem a pohledem říkala to své. Já osobně si myslím,že by se boty,ač označené jako vysoce módní obuv rozhodně neměli takovýmhle způsobem zdeformovat za ani ne měsíc užívání a už vůbec by se neměli prošoupat podrážky,když boty nosím jen na občasné chození po městě a ještě s vložkou. I když sem přišla boty reklamovat až po takové době,nic to nemění na stavu, do jakého se dostaly bez sebemenšího mého zavinění. A také si myslím,že když už s něčím takovým přijdu na prodejnu,tak by se ke mě,jako k zákazníkovy měli nějakým způsobem chovat, jak se říká, náš zákazník, náš pán. S pozdravem, nespokojený a rozhořčený zákazník.
Cokoli, nejradši bych byla za vrácení peněz,případně výměnou za jiné boty,ale silně pochybuji, že s takovým přístupen se něčeho takového dočkám.
|
Tweet |
Módní obuví se rozumí obuv navržená a vyrobená pro nošení v nenáročných podmínkách, u níž je prvořadá módnost. Její vymezení se ještě doplňuje tím, že je určena pouze pro krátkodobé nošení, např. po místních komunikacích, v dopravních prostředcích nebo v místnostech. Oproti tomu vysoce módní obuv je vymezena jako obuv navržená a vyrobená s předpokladem omezené životnosti, u které je módní vzhled nejdůležitějším parametrem. Z hlediska užitných vlastností se jedná o dva diametrálně odlišné typy obuvi. Zatímco módní obuv je určena k běžnému použití a měla by kvalitativně odpovídat minimálně základním požadavkům na společenskou obuv, od vysoce módní obuvi toho nelze mnoho očekávat. Módní, jakož i vysoce módní obuv patří mezi spotřební zboží a vztahuje se na něj dvouletá záruční doba. Nutno však od sebe odlišovat zákonnou záruku za vady a životnost výrobku, přičemž životnost obuvi určuje způsob a intenzita jejího užívání.
Spotřebitel by měl reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu po objevení vady, případně obuv již neužívat, aby nedošlo k rozšíření vady. Dalším užíváním obuvi se spotřebitel vystavuje riziku oprávněného zamítnutí reklamace.
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nevystavení řádného reklamačního protokolu je správním deliktem, který může být sankcionován ze strany České obchodní inspekce.
Vážená paní Zdy,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom nechali celou záležitost prověřit, proto prosíme o doplnění informací, na jaké prodejně Deichmann (v jakém městě, popř. nákupním centru) jste danou obuv reklamovala a číslo reklamačního protokolu. Prosíme o zaslání těchto informací na náš e-mail service-cz@deichmann.com.
Předem děkujeme
S pozdravem
Váš Deichmann tým
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.