Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v létě 2018 mi synové k narozeninám každý zaplatil poukaz k vyplnění vrásek kyselinou hyaluronovou. Poukazy jsem koupila s tím, že do půl roku bude otevřená klinika v Olomouci. Na otevření kliniky jsem čekala téměř dva roky. Kliniku sice otevřeli, ale ani za půl roku nepřijela doktorka která by provedla aplikaci KH. Až když jsem požádala o proplacení poukazů z důvodu dvouletého čekání, tak mi byl nabídnut termín za necelý týden. Měla jsem zaplacenou dovolenou a proto jsem to odmítla a rozhodla jsem se tři vouchery vrátit. Přes mail jsme se domluvily že do 37 pracovní dní mi budou peníze navráceny. Po 2 měsících jsem opět napsala proč mi nebyly peníze vráceny na účet a opět byl slíben další termín který nedodrželi. Po 3 měsících a čtvrtém termínu jsem našla dTest kde jsou podány stížnosti na Platan clinique a popsány naprosto stejné důvody proč nedošlo k navrácení peněz které mi psaly jak paní V., tak paní P. Vždy velké omluvy a sliby, příklad: velice nás mrzí stávající situace a chceme se omluvit za vzniklé nedorozumění a nepříjemnosti spojené s opožděním vrácení peněz, které byly zapříčiněné administračně provozní chybou. Aktivně pracujeme na odstranění těchto potíží a platby rozesíláme postupně. Spolehněte se, že Vám peníze budou vráceny v co nejbližší možné době. Uběhl další měsíc a stále nic. Připadá mi to, že jedou podle stejného scénáře a čekají že to někdo vzdá.
výplně vrásek kyselinou hyalurunovou
Chci na firmu upozornit, získat zpět peníze
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.