Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45644Neoprávněné naúčtované týdenní poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2020, před 4 lety

Lenka Wollná

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržela od vaší společnocti SMS s textem, že jsem práve odsouhlaila platbu pro Content for Mobile ve výši 99,- za předplatne----něčeho, nevím vůbec čeho!!!!!
NEMÁM V RUCE ŽÁDNOU ŘÁDNOU, MNOU PODEPSANOU SMLOUVU!!!!

Nejsem si vědoma, že bych osobně podepisovala, či schvalovala tuto platbu.
Pokud se tak stalo, v nějaké "zakuklené smlouvě" a následným souhlasem pomocí mobilu, prosím o OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ TÉTO platby.


Produkt

ůvod: nevím za co platím, nevím jak často platím, nevím jakou formou platím, nevím z jakého účtu a kam platím


Požadované řešení

OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ PLATBY 99,-
důvod: nevím za co platím, nevím jak často platím, nevím jakou formou platím, nevím z jakého účtu a kam a komu platím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2020 14:22, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.