Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Nepřeji si, aby mi nadále byly zasílány jakékoliv letáky od Vás. Na žádný z nich jsem nikdy neodpověděla a nic si neobjednala a ani to nemám v úmyslu, tak Vás prosím o ukončení zasílání veškeré Vaší korespondence na adresu Veronika Luteránová Děkuji
Ukončení veškeré korespondence na výše uvedenou adresu
|
Tweet |
Jestliže dal spotřebitel společnosti na vědomí, že si nadále nepřeje dostávat do své schránky reklamní letáky (například oznámením na poštovní schránce) a společnost i přesto jeho vůli porušuje, může spotřebitel podat podnět ke krajskému živnostenskému úřadu ve věci šíření obtěžující reklamy. Společnost tímto jednáním porušuje § 2 odst. 1 písmeno c) zákona o regulaci reklamy, a je proto možné v souladu s § 7 odst. 1 písm. i) zákona č. 40/1995 Sb. zažádat živnostenský úřad o prošetření celé věci.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.
Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.