Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#45648Kuřecí řízky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2020, před 4 lety

Markéta Mühlbauer

Znění stížnosti

Dobrý den
Včera jsem koupila v Lidlu v Chomutově na písečné ulici balení řízků kuřecích s trvanlivostí do 22.10.20
Dnes z masa chci uvařit a na mase jsou zelené části a maso pekelně zapáchá.
Nafotila jsem Vám fotky.
Zřejmě došlo ke špatnému skladování.
Účtenku bohužel nemám ale nikde jinde stejne balení masa neprodávají.
Na fotce je vidět stav masa i datum spotřeby.
Nemohu z toho vařit je to na vyhození.
Cena byla akční za mix prsních a stehenních řízků.99.90 za kg.
Byla bych ráda kdyby jste mi vrátili peníze.platila jsem 125.50.


Produkt

Kuřecí a stehenní řízky


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2020 17:34, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2020 09:44, před 4 lety

Dobrý den paní Mühlbauer,
omlouváme se, pokud jste si nemohla na mase pochutnat a určitě máte vždy možnost zboží vrátit v kterékoliv naší prodejně. Vrátíme Vám peníze i bez účtenky.
V případě vadného masa nám postačí donést pouze samotnou vaničku.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2020 08:06, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2020 17:33, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.