Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den, 16.8.2020 jsem si objednala sedací soupravu Campo Xl, číslo smlouvy: 6135626, dodání na smlouvě: 41.týden.
Z provozovny nám po měsíci volali a odložili dodání na 43.týden, s čímž jsem souhlasila.
Dnes, 43.týden, jsem volala na provozovnu a bylo mi sděleno, ze se dodání opět odkládá na 30.října.
Jela jsem tedy na provozovnu osobně, kde mi bylo sděleno, ze se muže stát, ze sedačka nebude ani toho 30.října.
Již 3.měsíc jsme v bytě bez sedačky, nikdo nám v srpnu neřekl, ze se dodání muže neustále posunovat z důvodu epidemie,naopak nás paní prodavačka ujistila, ze se dodání určitě nezpozdi, ze sedačka muže být i dříve. Kdyby mi řekli hned jak dlouho muzu čekat, sla bych jinam.
Odstoupit od smlouvy nechci, protože nyní už těžko někde seženu odpovídající sedačku do Vánoc.
Byla bych rada, kdyby mi prodávající poskytl alespoň odpovídající slevu nebo mnou objednanou sedačku v opozdenem termínu a to je 43.týden.
Dekuji za vyřízení, s pozdravem Karolina Fucimanová
Sedací souprava Campo XL, číslo smlouvy: 6135626
Byla bych rada, kdyby mi prodávající poskytl alespoň odpovídající slevu nebo mnou objednanou sedačku v opozdenem termínu- nejpozději konec 43.týdne.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Váš dotaz prakticky navazuje na podobné, které zde byly řešeny. Bohužel mají napříč Euroasií z důvodů všech opatření a problémů spojených s pandemií covid 19, výrobci kapacitní problémy ve všech odvětvích výroby (materiál, výroba, distribuce...). Nikdo z nás na tuto situaci nebyl připraven a všichni se s ní musíme nějak vyrovnat. Doba je bohužel těžká a "zlaté časy" patrně na nějakou dobu skončily. Bohužel se tedy v mnoha případech dodání zboží opožďuje z předně uvedených důvodů. Za nedodání zboží v termínu samozřejmě máte nárok na slevu z ceny věci, což je uvedeno i v obchodních podmínkách, které jsou na zadní straně kupní smlouvy.
Omlouvám se za komplikace.
S pozdravem,
J. Hušek
SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den, sedačka již dorazila, slevu jsme ovšem nedostali.
Dobrý den,
naše obchodní domy jsou v současné době z důvodu vládních nařízení uzavřené, je možný jen výdej zboží - slevu jste tedy dostat nemohla. Až budou obchodní domy opět otevřené, dostavte se na pobočku a sleva Vám bude dodatečně vyplacena.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.