Společnost


Boku Account Services UK Ltd (dříve Fortumo OÜ)

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45656Neoprávnene naúčtovaný poplatok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2020, před 4 lety

Iveta Bujňáková

Znění stížnosti

Vo fakture od T-comu mi prišla platba navyše o 10 eur. Po telefonickom rozhovore s operátorom mi bolo vysvetlené za čo. Nie som si vedomá toho, aby som si niečo cez nejakú spoločnosť Fortuma objednávala, alebo žiadala. Neviem, ako sa to stalo, ale férová spoločnosť také niečo nerobí a navyše teraz v kríze. Budem varovať aspoň tých, čo poznám, aby si na túto "spoločnosť" dávali pozor. Dúfam, že mi už nebude stiahnutý ani cent pre darmožráčov. Bujňáková Iveta, Poprad


Produkt

Nepamätam. Asi som chcela niečo objednať cez net, ale na poslednú chvíľu som to zrušila.


Požadované řešení

Vrátenie navyše zaplatenej sumy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2020 14:47, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:22, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.