Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vo fakture od T-comu mi prišla platba navyše o 10 eur. Po telefonickom rozhovore s operátorom mi bolo vysvetlené za čo. Nie som si vedomá toho, aby som si niečo cez nejakú spoločnosť Fortuma objednávala, alebo žiadala. Neviem, ako sa to stalo, ale férová spoločnosť také niečo nerobí a navyše teraz v kríze. Budem varovať aspoň tých, čo poznám, aby si na túto "spoločnosť" dávali pozor. Dúfam, že mi už nebude stiahnutý ani cent pre darmožráčov. Bujňáková Iveta, Poprad
Nepamätam. Asi som chcela niečo objednať cez net, ale na poslednú chvíľu som to zrušila.
Vrátenie navyše zaplatenej sumy.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.